O le Totogi Totogi ma le mafuaaga e alu ai i luga ma lalo le Totogi Totogi ile CoinEx

O le Totogi Totogi ma le mafuaaga e alu ai i luga ma lalo le Totogi Totogi ile CoinEx


1. Totogi Totogi

Kiliki e siaki Totogi Totogi


2. Aisea e alu ai i luga ma lalo le Totogi Totogi?


O le a le totogi ole Miner?

I totonu o le cryptocurrency system, o suiga taʻitasi ma faʻamatalaga auʻiliʻili o loʻo faʻamauina i totonu o le "Ledger", e aofia ai le tuatusi faʻapipiʻi / faʻamatalaga atotupe, aofaʻi, taimi, ma isi.

O lenei "Ledger" ua lauiloa o faamaumauga poloka poloka, 100% manino ma tulaga ese. O le tagata na te faamaumauina le fefaʻatauaiga i luga o le "Ledger" e taʻua o le miner. Ina ia mafai ona faatosina mai le au miners e faʻavaveina le faagasologa o le faʻamaoniga o fefaʻatauaiga, e tatau ona e totogia se aofaʻiga o totogifuapauina i miners pe a faʻafeiloaʻi aseta.


Aisea ua fa'alavelaveina ai le Blockchain Network?

O le poloka poloka poloka e tutusa lava ma le faʻaogaina o feoaiga. I le tasi itu, o le auala e vaapiapi tele ma e le lava le lautele (o poloka poloka e laʻititi tele). I le isi itu, e tele naua taʻavale (faʻateleina le tele o fefaʻatauaiga).

O le mafuaʻaga autu mo le faʻalavelave e fesoʻotaʻi ma le fausaga faʻamaumauga o poloka poloka. Ona o le faʻatapulaʻaina o le gafatia o se poloka e tasi ma le taimi faʻatulagaina o augatupulaga poloka uma, o le numera o fefaʻatauaiga e mafai ona faʻaogaina e faʻatapulaʻaina foi. Afai e tele naua fefaʻatauaiga, e mafai ona e faʻatali i le laina pe faʻateleina le totogi o le miner e tipi i le laina.

I le taimi nei, e mafai e fesoʻotaʻiga BTC ona faʻatautaia 7 fefaʻatauaiga i le sekone, ae mafai e le ETH fesoʻotaʻiga ona faʻatautaia 30-40 fefaʻatauaiga i le sekone. E mafai e tagata faʻaoga ona siaki le totogi sili ona lelei o le miner iinei:

BTC Totogifuapauina
Fa'ali'i sili ona lelei i le taimi nei ETH Totogi sili ona lelei a le Miner i le taimi nei


Aisea e alu ai i luga ma lalo le Totogi Totogi?

Ina ia mautinoa le faʻamaonia vave o lau fefaʻatauaiga, o le CoinEx o le a faʻatusatusa ma toe fetuutuunai i totogi sili ona lelei e faʻatatau i le taimi moni o le tumutumu o fesoʻotaʻiga blockchain e tusa ai.

Faamanatu Agalelei: Pe a alu ese i se tuatusi i CoinEx, [Inter-user Transfer] e fautuaina. E ala i le ulufale atu i lana CoinEx account (Mobile poʻo le Email), o le a faʻafeiloaʻi au aseta i totonu ole CoinEx system i le taimi lava e aunoa ma le manaʻomia o faʻamaoniga i luga ole filifili poʻo pili.

Thank you for rating.